Europaleta EUR-1
- Strona Główna
- /
- Palety
- /
- Europaleta EUR-1 800 x 1200 mm
Gwarancja jakości od ponad 60 lat
Europaleta EUR-1 – To najpopularniejszy nośnik drewniany na całym świecie, produkowane zgodnie z normą – Kodeks UIC 435-2, a naprawiane zgodnie z normą – Kodeksem UIC 435-4. Stanowi fundament dzisiejszej logistyki i magazynowania. Wszystkie nowoczesne rozwiązania i systemy magazynowe są dostosowane do uniwersalnych wymiarów Europalety EUR-1. W momencie powołania do życia europalety ustalono pewne reguły, których obecność i przestrzeganie pozwoliły jej przetrwać do dzisiaj.
- Europalety UIC - EUR są wymienne na całym świecie
Specyfikacja Europalety EUR - UIC
- Europalety z oznaczeniami UIC - EUR to gwarancja bezpieczeństwa.
Parametry | Wartości |
---|---|
Szerokość palety | 800 mm |
Długość palety | 1200 mm |
Wysokość palety | 144 mm |
Waga palety | około 25kg |
Nośność palety | 1500 kg |
Załącznik A – Konstrukcja palety EUR-1
A.1 – Konstrukcja EUR -1
Paleta EUR drewniana płaska ładunkowa 800 mm x 1200 mm
Rozkład elementów złącznych zgodnie z UIC 435-2. Elementy konstrukcyjne muszą być dobrane w taki sposób, aby wraz z tolerancjami nie
przekroczyć wymiarów całej palety!
Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi załącznikami dotyczącymi konstrukcji Europalety EUR – UIC.
Ważne informacje - Europaleta EUR 1
Produkcja Europalet
Utrzymanie najwyższej jakości przez ostatnie 60 lat certyfikowanej palety EUR-UIC, było i jest możliwe dzięki nadzorowaniu produkcji zgodnej z kodeksem UIC 435. Producenci posiadający licencję Związku Producentów Europalet UIC regularnie przeprowadzają szkolenia pracowników z zakresu znajomości europalet. Każdy producent podlega zewnętrznym kontrolom co pozwala utrzymać najwyższą jakość nośników z oznaczeniami UIC – EUR.
Naprawa Europalet
Europalety UIC – EUR posiadają liczne zalety takie jak: bezpieczeństwo, uniwersalne wymiary, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska. Możliwość stosowania certyfikowanej palety drewnianej EUR-1 przez długie lata jest możliwa, dzięki naprawie zgodnej z kodeksem UIC 435. Po przeprowadzeniu naprawy zgodnie ze standardem, w środkowy wspornik należy wbić gwóźdź UIC z numerem licencji przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że naprawiać europalety może tylko firma posiadająca odpowiednią licencję.